piektdiena, 2011. gada 17. jūnijs

Multenes

Kā (diezgan nesen) sapratu, es esmu pārieciklējusies uz pagājušā gadsimta multenēm.
Piemēram, uz multeni ar nosaukumu ''Dillī Dallī''
Piedāvāju jums apskatīt manas divas mīļākās. Gan jau, ka tava mamma ir tās redzējusi. Ja tu esi manā vecumā, es domāju. Paprasi viņai.


Tas ir viens. Tadmultene, ko varbūt redzējuši (pa TV, senā bērnībā) daži mana vecuma pārstāvji. Vismaz es redzēju. ''Fantadroms''


Nosaukumi jau forši. ''Uguns'' ''Kakao'' ''Zemestrīce'' ''Ūdens'' u.t.t.

Ja mēs turpinam... Tā gan ir šī gadsimta multene, bet es domāju, derēs. Mana māsa uz to ir ieciklējusies.
Man patīk. Tik tiešām. Es nejokoju. Ha.
Pagaidām varētu būt viss. Bet, ja jūs tā mīļi paprasīsiet, es vēl kaut ko ielikšu.

P.S. Neesmu īsti pārliecināta, bet manuprāt visas šīs ir ''Dauka'' multenes. Varbūt man būtu jāliek atsauce uz www.pasakas.net

Surikāts

Nav komentāru: