otrdiena, 2012. gada 10. aprīlis

Students un Profesors


Reiz kāds gudrs profesors jautāja studentam
Prof.Vai Dievs ir labsStud..
Prof.Vai Sātans ir labs?
...
Stud..
Prof.PareiziSaki man lūdzu vai pasaulē pastāv ļaunums?
Stud..



Prof.Ļaunums ir visu, vai neUn Dievs taču ir radījis visu, vai ne?Stud..
Prof.Tad kas radīja ļaunumu?
Stud.: ...
Prof.Mūsu planētā ir kroplībanežēlībaslimībasnetikumība?
viss tas taču irvai ne?
Stud..
Prof.Tad kas to visu ir radījis?
Stud.: ...
Prof.Zinātne apgalvo, ka cilvēks ir apveltīts ar piecām uztveres formāmlai izzinātu apkārtējo pasauliSaki lūdzu vai tu kādreiz esi redzējis Dievu?
Stud..
Prof.Vai tu esi dzirdējis Dievu?
Stud..
Prof.Vai tu kādreiz esi sajutis DievuEsi viņu garšojisVai smaržojis to?
Stud.Baidos ka nē.
Prof.Un tu vēl joprojām viņā tici?
Stud..
Prof.Ņemot vērā iepriekš minētos secinājumuszinātne var droši apgalvot, ka Dieva navVai tu vari kaut ko likt pretī šim apgalvojumam?
Stud.Nē profesorMan ir tikai ticība.
Prof.Tieši tāTicība – ir zinātnes galvenā problēma.
Stud.Profesor, sakiet lūdzum vai aukstums pastāv?
Prof.Kas par jautajumuProtams ka pastāvVai tad tev nekad nav bijis auksti
(
Pārējie studenti sāka smieties, par jaunā studenta jautājumuStud.Patiesībāaukstuma nepastāvPamatojoties uz fizikas likumiem, tas ko mēs uzskatām par aukstumu, patiesībā ir siltuma trūkums. Cilvēku vai priekšmetu var izzināt vai tam piemīt vai tas spēj nodot enerģiju. Absolūtā nulle – 460 grādi pēc Fārenheita ir pilnīga siltuma neesamība ķermeņos. Visa matērija paliek inerta un nespēj vairs reaģēt šādas temperatūra spastakļos. Aukstuma nepastāv. Mēs radījām šādu vārdu lai aprakstītu to ko mēs jūtam nepietiekama siltuma daudzuma apstākļos. 
(auditorijā bija pilnīgs klusums)
Stud.: Profesor, vai pastāv tumsa?
Prof.Protams, ka pastāvKas tad ir nakts, ja ne tumsa. Stud.Jums atkal nav taisnībaTumsas tapat nepastāv. Tumsa patiesībā ir gaismas trūkums.
Mēs varam izpētīt gaismu, bet ne tumsu. Mēs varam izmantot Ņjūtona prizmu lai sadalīto balto gaismu un sadalītu to vairākos spektros, izpētīt katra gaismas viļņa garumu. 
Jūs taču nevarat izmērīt tumsu. Pat mazākais gaismas stars var iekļūt tumsas vidē un apgaismot to. Kā jūs varat noskaidrot cik tumša ir konkrētā telpaJūs izmērat kāds gaismas daudzums tiek pētīts. Vai neTums ir jēdziens ko cilvēks izmanto lai aprakstītu, kas notiek gaismas trūkuma gadījumā. Un tagad sakiet lūdzu Profesor, vai pastāv nāve?
Prof.ProtamsIr dzīve un ir Nāve– dzīves otrā puse.
Stud.Un atkal Jums nav taisnība profesorNāve ir nevis dzīves otra puse bet gan dzīvības trūkumsJūsu zinātniskajā teorijā ir parādījusies būtiska plaisa.
Prof: Uz ko jūs tēmējat, jaunais cilvēk? 
Stud: Profesor, Jūs mācat studentiem to, ka mēs visi esam cēlušies no pērtiķiem. Vai Jūs esat vērojis evolūciju pats savām acīm? 
Profesors ar smaidu sejā pašupoja galvu, saprotot uz ko velk saruna. 
Stud.: Neviens šo procesu nav redzējis, taatd sanāk ka Jūs vairākumā esat garīdznieks nevis zinātnieks. 
(Auditorija uzsprāga no smiekliem) 
Stud.: Un tagad pasakiet, Vai šajā auditorijā ir kāds kurš ir redzējis profesora smadzenes? Ir tās dzirdējis, smaržojis, vai tām pieskāries?
(Studenti turpināja smieties) 
Stud.: Acīmredzami, neviens. Tad pamatojoties uz zinātniskajiem likumiem, var izdarīt secinājumu, ka profesoram smadzeņu nemaz nav. Ar visu cieņu pret jums profesor, 
kā atd mēs varam uzticēties tam, ko Jūs mums lekcijās stāstat? 
(Auditorijā klusumsProf.Domāju, ka jums būs vienkārši man jānoticStud.Tieši tāStarp Dievu un cilvēku ir tikai viena saikne– tā ir TicībaProfesors apsēdāsŠo studentu sauca Alberts Einšteins.

Nav komentāru: