svētdiena, 2013. gada 10. februāris

Only three days till starving

Šis laikam būs pirmais gads, kad es tiešām domāju ievērot gavēni. (Sākot no šīs trešdienas līdz Lieldienām - caurmērā 40 dienas ar dažādām novirzēm)

Taisnību sakot, visu vieglāku (bet no otras puses - grūtāku), padara fakts, ka es jau neēdu gaļu, kā arī olas (ja vien tās nav kūkās) es nelietoju. Tagad es domāju atteikties (vismaz uz četrdesmit dienām) no saldumiem, gāzētiem dzērieniem un izšķērdības.
Galu galā, tas skar ne tikai materiālas un apēdamas vērtības.


Principā nav tādu konkrētu lietu, kuras nedrīkst ēst gavēņa laikā. Protams, ja vien tu neesi kādas ticības fanāts - nu, vai vienkārši ļoti iekšā kādā reliģijā. Virzieni un noteikumi ir dažādi, bet es, kā jau brīvs pagāns ar austrumnieciskām ievirzēm varu pati diktēt savus atteikšanās noteikumus. Patiesībā, ja tā labi padomā, arī gavēšanas laiku un sākuma datumu es varu izvēlēties pilnīgi brīvi...bet tomēr ir cits fīlings, kad bez tevis gavē vēl pāris miljoni.

Tad nu mans saraksts, kurš, droši varu teikt, ar laiku saruks, izskatās šādi:


  • Saldumi (exc. rūgtā šokolāde, augļi, etc.)
  • Gāzēti dzērieni (exc. minerālūdens)
  • Naudas tērēšana nevajadzīgiem niekiem (exc. baterijas, spuldzītes, mauriņa sēklas, puķupodi, etc.)
  • Pilnīga laiskošanās un savas fiziskās formas aizmiršana (exc. laiks, kad es guļu vai atpūšos (this makes sense | nope )
  • Pārlieku vēls gulētiešanas laiks | nepārtraukta cilvēku stalkošana twitterī pēc pulksten 01.00

Well, pagaidām.


Elīna,

Veiksmi gavēnī!

Nav komentāru: