piektdiena, 2011. gada 17. jūnijs

man tevi vajag

.... jo šī mēneša laikā man ir 999 skatījumi. Man vajag tikai un vienīgi TEVI, un man būs vesels taukšķis.
Kāpēc tāds stresss? Tāpēc, ka es saitu atvēru februārī. maijā man bija pusotrs tūkst. skatījumu. Tagad man pa vienu mēnesi ir tķstotis! ellē ratā


Surikāts

4 komentāri:

Kristaps Ķēdis teica...

Un, varu saderēt, ka no tiem 999 aptuveni 970 ir spameru servisi ;) Tici man, sēdēju agrāk uz Wordpress.com - tur arī bija līdzīgi. Arī jutos populārs. Tagad uz atsevišķa hosta(iekš www.krist2ps.lv) pavisam savādāki skaitļi.

Unknown teica...

Wordpressā vispār man vienmēr lika kaut kādus spam-komentārus.

Beidz bojāt manas ilūzijas :D

Kristaps Ķēdis teica...

Nu labi, es jau tikai tā :D Lai gan, spameri ir visur ;) Patiesībā Googles meklētāji vien var arī ik pa laikam "piestaigāt" ciemos - tas jau arī statistiku nedaudz uzsit ((:

Unknown teica...

Man tikai labāk ;D