piektdiena, 2011. gada 17. jūnijs

Miegs

Es neesmu pārliecināta, ka vakarā atcerēšos, ko tagad domāju/daru. Tāpēc es pastāstīšu jums par savu rīta cēlienu.

Pamodos pirms aptuveni 15 minūtēm. Mamma un māsa korī teica, ka jāceļās, bet man nāk miegs, tāpēc es tikai aizripoju līdz gultai. Pēc aptuveni desmit minūtēm aizvilkos uz mammas istabu. Paņēmu datoru.  Mamma aizgāja uz kaut kādu tikšanos...

Es nesaprotu, kas tā miegainība tāda ir. Kāpēc no rītiem nāk miegs? Kāpēc vakaros nenāk? Kā ir jāaizmieg?
To  man neviens nav mācījis.


Nujā. Bet kuru tas interesē.
Kaut kad braukšu uz Tukumu. Tagad jau ir zemenes, Varēšu saēsties. Centīšos uzņemt kaudžu kaudzēm vitamīnu, lai pietiek ziemai (joks)

Ziniet tādu vitamīnu kā B12? Visi gaļēdāji pārliecināti muld, ka tas ir tikai gaļā, pienā, un... protams, kapsulās. Bet tā kā es neesmu aprobežota, un varu meklēt daudz un ilgi (ja mani kaut kas interesē)... B12 ir arī uz tikko noplūktas ogas, dārzeņa - protams, nemizota, nemazgāta. Tas nav nekas šokējošs. Ja oga ir pašu dārzā un nav špricēta, tad ir jābūt galīgi stulbam, lai viņu mazgātu.
Zinājāt, ka ja pa vasaru daudzdaudz saēdas lietas, kur it B12, tad viņas pietiek visam gadam? Nē, nopietni. Es neesmu uz jokiem. 

Surikāts. Nav uz jokiem.

2 komentāri:

runchuks144 teica...

Vne, ko var dirst ka tikai gaļā un nekur citur nav. lol, un pat ja zemen ir ar smiltīm, mazgāta nav garšīga, un reizem smiltis ir veselīgi apēst. ;D

Unknown teica...

Man reizēm liekas, ka man ir alerģija pret gaļēdājiem.
It īpaši, veca gadugājuma. Tādi kā nora.