pirmdiena, 2013. gada 14. janvāris

I-dejas mājā.

Nu jau nedēļa - vai par vairāk, jā, droši vien jau, ka vairāk - man laiks tā jūk un pinās pēdējā laikā. (Atkal jau laikā, man riebjas atkārtot vienu un to pašu vārdu vienā teikumā, brrrrrrr.)

Anyway - I-dejas mājai bija burvīgs četru gadu pastāvēšanas atzīmēšanas vakars tieši četru stunu garumā, no 20.00 līdz 00.00 un pat maazlietiņ pāri tam.

Un te mazliet no tā, ko paspēju/saspēju nobildēt.



 Mēs, protams, izmantojām lielisko iespēju veidot smilšu mandalas, kā arī uzzinājām krāsaino smilšu veidošanas noooslēpumus. Šausmīgi feini, tikai jāatrod brīvs brīdis, kad to visu mājās dabūt gatavu. Un mēs, būdamas ļoti nepiesātināmas, izcēlāmies uz apkārtējo fona berot nežēlīgi biezus slāņus smilšu, un vispār, izveidojot veselas divas (!!!!) mandalas, kas pats par sevi ir mīiilzīga izšķērdība augstākajā pakāpē.



 Daži estētiski kadri no mandalu veidošanas.

 Larisa Podskochaya - Indiešu deja. Es ļoti ceru, ka uzvārdu uzrakstīju pareizi, un Indiešu deja vispār izskatās pēc sarežģītākā, ko jebkad esmu skatījusi. Tā acu, pirkstu, roku, kāju, galvas, ķermeņa kustēšanās, simboliskā nozīme un tamlīdzīgi mani iedzen reibonī.
uh.

 Capoeiras demonstrējumi. Augstākās pilotāžas triki, bet fotoaparāts izpludināja lielāko daļu no elpu aizraujošakajiem - tāpēc nāksies iztikt ar tiem, kas izdevušies puslīiiidz labi.




 Šeit visas mandalas vienkopus.
 Ik pēc kāda laika, nezinu, cik ilga bija konkursu time, neizplūdīšu detaļās, viss, kas jums ir jāzin - es neko neieguvu. Drausmīgs pārdzīvojums, raudu katru nakti.
 Tango. Laikam jau, Argentīnas.

Un vakarā mūsu ausis priecēja vienkārši apburoša grupa - Carmafree, if you know.
Atā.

Nav komentāru: